vineri, 31 ianuarie 2014

Labirintul cochiliei de melc


"plouă leneș/ fericirea cade alene pe vitraliul-inimă/ am o pânză de lumină în suflet/ păianjenul/ stigmatizat cu o cruce/ are un singur ochi/ nu clipește/ așa L-am închis pe Dumnezeu în mine". (Sabina Daniela Penciu, păianjenul)
 
Ion Avram : "Aș împărți textele prezentate în două categorii. Din prima
categorie sunt textele care mi se par meditative, un pic filozofarde, facile, dar îi fac bine. Din a doua categorie sunt textele cu ritm interior în care apare autorul pe care-l cunoaștem noi într-o formă de clasic modern cu mult lirism ".

Andrei Velea: "O încurajez să se desprindă de poezia căutată și îi sugerez
să caute inspirația în jurul ei, în palpabil.  "păianjenul" este cel mai reușit text, original, are o parte metafizică într-un cadru frumos".
Tudor Neacșu : "Am găsit materie poetică, cadre poetice destul de
personale ; mi se pare că e bine, dar mi-aș fi dorit să prezinte mai multe texte".
Stela Iorga : "Autorul nu-și pune întrebări numai din universul apropiat, nu
copie pe nimeni, are intuiție artistică și ai spune că scrie de multă vreme; textele au mesaj, limbaj propriu, te marchează, sunt scrise cu o sinceritate covârșitoare".
Nicoleta Onofrei : "Nimic forțat, nu mai este directă, spune atât cât
trebuie ; își păstrează personalitatea și pentru aceasta îți trebuie inteligență."
Anca Șerban-Gaiu : "Mi-aș dori să renunțe la timiditate în scris, poate să
dea mai mult, pare o poezie cuminte, sinceră și sensibilă".
Cristina Dobreanu : "Sunt expresii comune, există atmosferă, cuvinte
spuse direct care par să nu spună nimic, poți spune că-i banal, totuși reușește să treacă de banal, nu cade în simplism ; sunt de părere că a citit texte mai puternice".
a.g.secară : "E o tensiune creată de îndoiala existenței lui Dumnezeu,
pare a fi o tensiune de neon de  spital care pâlpâie, este limpede, dar nu se vede nimic, parcă lipsește fiorul liric, încearcă un fel de metafizică".
Octavian Miclescu : "N-aș vrea să dau verdicte dacă există poezie, par   
texte fade ; s-a spus că autorul se salvează, dar n-am găsit unde, cred că și-a propus prea mult, nu s-a ridicat la nivelul pe care-l cunosc de scurtă vreme".

 

                                                                             A consemnat,
                                                                                                                    Simona Toma
P.S. Astăzi ne va citi, tot la orele 18 trecute fix, la sediul Cotidianului "Viaţa Liberă", Laurențiu Pascal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu