marți, 16 februarie 2016

Invitat pe blog: Octavian Perpelea








un cavou numit dorinţă

tinereţea s-a dus
animalul nu mai e la manete
de ani buni tot încerci să fii din nou împăcat cu tine
ca pe vremea când era îndeajuns
să-ți sugi degetul pentru
a simţi bucuria vieţii
acum nu mai aştepţi nimic
eşti antropologul ală plictisit să mai caute
tribul care ar fi putut face din el o celebritate
nu te mai gândeşti la trecut ori la viitor
pata de pe chiloţi desenează perfect harta
destinului

stil vechi

a murit nea Oane
bătrânul lăutar
rapsodul bucuriilor simple
din mahala

de 40 de ani nu a mai suportat
să vadă viaţa
altfel decât cu un pahar
în mână
de 40 de ani cerşind
ţigări & o duşcă
sprijinit de peretele
cârciumii
moartea nu avea
cum să-l suprindă
era mereu în gardă

a avut o femeie
cinci copii
& un cuţit
astăzi doar cuţitul îi mai simte
lipsa

morte a Venezia

muream la Veneţia
muream de grija altora
& de ciudă
ca nu-s la Mamaia
muream împreună
cu capra vecinului
murmurând
brânză
mânz
pupăză
viezure
varză
muream româneşte
mai mult la mişto
în direct
la senzațional
și-n exclusivitate

dixtracţie

mi-am injectat
în inimă o doză de botox
iar acum mă plimb
cu gondola pe
cheiul Dâmboviţei
trimit bezele pescăruşilor
& cetăţenilor curioşi
care-mi zâmbesc
ca nişte copii somalezi
flămânzi
puşi să pozeze

captarea atenţiei

îmi bag degetele la
tocul uşii apoi
trag uşa cât pot de tare
şi-ncep să urlu
până ce vecinii află că
exist
până ce întreaga umanitate află că
exist
până ce Dumnezeu află că

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu